Viziunea departamentului: un sistem de justiție echitabil, accesibil și predictibil, care garantează respectarea și protecția efectivă a drepturilor fundamentale ale omului.
Proiecte implementate pe parcursul anului 2018
Serviciile vor include:
1. Migrarea pe platforma Office 365 va include:
2. Setarea Office 365
3. Training*
4. Mentenanța și suport pe o perioadă de un an
Perioada efectuării lucrărilor – primul trimestru 2021.
* În situație de carantină treningul va fi efectuat on-line.
Ofertele vor include obligatoriu:
Data limită de prezentare a ofertelor: 18 decembrie 2020, ora 11:00.
Vă rugăm să indicați preturile în dolari SUA sau MDL. Compararea ofertelor se va face în dolari SUA. Ofertele prezentate în altă valută decât dolari SUA, vor fi recalculate la cursul oficial de schimb stabilit de Banca Națională a Moldovei în ziua evaluării ofertelor. Plata se va efectua în MDL la cursul Băncii Naționale a Moldovei în ziua transferului.
La selectarea ofertelor se va lua în considerație nu doar cel mai mic preț oferit dar și experiența ofertantului.
Modalitatea de expediere a ofertelor
Ofertele urmează să fie expediate numai în format electronic la adresa procurement@soros.md, în linia de subiect a mesajului urmează să fie menționat „Migrarea Fundației pe platforma Office 365”.
Vă rugăm să vă asigurați de recepționarea unui mesaj de confirmare privind primirea ofertei expediate de Dumneavoastră. În lipsa acestuia, Fundația nu poartă răspundere pentru dosarele electronice expediate, dar care nu au fost recepționate.
Pentru informații suplimentare vă puteți adresa la persoanele de contact: Victor Andronic (vandronic@soros.md ) sau Dumitru Chitoroagă (dchitoroaga@soros.md )