Fundaţia Soros-Moldova anunţă concurs pentru poziţia de Coordonator de Program în cadrul Programului Sănătate Publică/Reducerea Riscurilor. Coordonatorul de program, sub supervizarea directă a directorului Programului Sănătate Publică, va contribui la elaborarea, implementarea, monitorizarea şi evaluarea proiectelor/activităţilor în domeniul sănătăţii publice, focalizate pe HIV/SIDA şi Tuberculoză.
Responsabilităţi generale:
În conformitate cu strategia generală a Fundaţiei, coordonatorul de program va fi responsabil de implementarea strategiei Programului Sănătate Publică/Reducerea Riscurilor, precum şi de gestionarea eficientă a programelor/proiectelor iniţiate conform acestor strategii.
Responsabilităţi specifice:
- Participare la elaborarea şi realizarea obiectivelor Programului Sănătate Publică/Reducerea Riscurilor;
- Participare la elaborarea descrierii generale a programelor/iniţiativelor de program şi compilarea bugetelor corespunzătoare;
- Monitorizarea situaţiei şi politicilor de sănătate în domeniile identificate a fi prioritare în cadrul Programului Sănătate Publică, precum şi identificarea oportunităţilor pentru intervenţii şi colaborări;
- Elaborarea condiţiilor concursurilor publice, a materialelor însoţitoare pentru iniţiativele din domeniu; oferirea consultanţei persoanelor interesate de solicitarea unui grant;
- Evidenţa mijloacelor financiare în sub-programe şi a obligaţiunilor (financiare) faţă de beneficiari în cadrul proiectelor aprobate;
- Monitorizarea şi evaluarea proiectelor implementate cu suportul Programului Sănătate Publică/Reducerea Riscurilor;
- Menţinerea relaţiilor de comunicare cu experţii şi membrii juriului;
- Compilarea documentelor de program, rapoartelor anuale de activitate, etc.
Condiţii de participare la concurs:
- Deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova;
- Cunoaşterea obligatorie a limbii române, limbii engleze şi a limbii ruse;
- Studii superioare medicale şi/sau în sănătate publică.
Experienţă profesională: cel puţin 3 ani de activitate în domeniul sănătăţii publice ar fi un avantaj.
Abilităţi: capacitate de lucru cu informaţia, planificarea acţiunilor, organizare, coordonare, analiză, sinteză, elaborarea documentelor, autoinstruire, motivare, mobilizare, lucru în echipă, soluţionarea problemelor, comunicare eficientă.
Atitudini: responsabilitate, receptivitate, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă, echilibru emoţional, receptivitate, spirit de iniţiativă, diplomaţie, creativitate, flexibilitate, disciplină şi punctualitate.
Cunoştinţe de operare la calculator: Microsoft Word, Excel, Power Point, Internet.
Persoanele interesate vor prezenta/expedia:
(a) curriculum vitae (CV) actualizat
(b) o scrisoare de intenţie, motivând interesul pentru această poziţie
la adresa str.Bulgară 32, Chişinău sau
Doar persoanele care vor fi preselectate vor fi contactate şi anunţate despre data şi locul interviului.